Winter 2015

19 maart 2015 - Seefeld Im Tirol, Oostenrijk

Hotel MooserhofDit is een probeersel om te kijken hoe dit programma in zijn werk gaat. Oostenrijk was het dat in januari is bezocht, allereerst via Duitsland naar Reutte, dit deden we in 2 dagen met een overnachting, en kwamen lekker uitgerust aan. Een eerste klas hotel met alle voorzieningen voorzieningen, alleen geen zwembad, maar met een uitstekende keuken .      Een leuke plaats met lekkere kondititoreien, want een gebakje op z"n tijd is ook lekker. Mooi wandelen naar de Urisee en de panoramaweg, met genoeg sneeuw.  Na Reutte door naar Seefeld in Tirol. Een leuk dorp met heel veel mogelijkheden,ook daar een prima hotel, met elke avond een 6 gangen diner. Lekker wandelen en op de terrasjes zitten.DSCF3998 Ook de sneeuw was van prima kwaliteit en we wandelden naar Leutasch, Mosern via de Moosalm. Eerst met de bus naar de alm en dan naar benden wandelen en vanzelfsprekend weer terug. Het is leuk om naar het skien te kijken en langlaufen Elke avond gingen wij keezen een leuk spel dat een kruising is tussen mens erger je niet en pesten met kaarten. De week is zo weer voorbij en kunnen wij de thuisreis aanvaarden.

1. Yvette scheerman:
    19 maart 2015
    Het verhaal komt goed door. Test gelukt!